Bloggintresserade

onsdag 24 oktober 2012

Ryktet om min död är starkt överdrivet.......



Nej, jag har inte gått vidare till dom sälla jaktmarkerna  (ännu....)  Dock har jag haft fullt upp och helt enkelt inte hunnit prestera särskilt mycket i semesteralbumet, men det ska det bli ändring på. Nu ska dom sista sidorna färdigställas och ALL text ska fixas, på hedersord.... 
Jag har nämligen köpt DUBBLA uppsättningar av skrivarpatroner till skrivaren så nu har jag skrivit ut de sista bilderna, bara texterna kvar att skriva ut (ett måste när man har en handstil som en galen styckmördare eller överläkare......) 
I helgen är jag inbjuden att delta på en scraphelg!  LYCKA!!!
Det här gänget brukar hålla till i norrbotten (Luleå, Boden, Piteå) MEN nu ska dom till världsmetropolen Kalix och där bor ju jag!  Fick sen veta att dom ska vara på Grytnäs Herrgård, jag bor 150m bakom den......   :-)   OH YEAH!!!  gissa var jag ska vara i helgen.....
Det blir hämtmat till familjen hela helgen.........  Mamma är officiellt icke kontaktbar    :-)
Bilder från denna stora världsnyhet publiceras senare i bloggen....
Trevlig scrapvecka på ER allihopa  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar