Bloggintresserade

torsdag 6 september 2012

Midnattssol vid Kalixälven!

Sååå fort sommaren tog slut och mörkret lägrar sig om kvällarna. Jag älskar det!   Jag är sjukligt besatt av värmeljus. 2 gånger i månaden åks det till IKEA och inhandlas 4 st 100pack värmeljus, 1 låda kronljus, 3 blockljus samt olika doftljus......    det går åt kring 20 värmeljus varje dag hemma hos mig! (har garanterat varit vampyr i ett tidigare liv.....)    Och nu äntligen har det börjat bli så pass svalt om kvällarna och mörkt att det går att tända ljus och njuta av dom.
Så nu sitter jag vid bordet om kvällarna och scrappar i lugn och ro i det varma ljusskenet från mina ljuslyktor    :-) 
Medans hösten drar in med sitt färgsprakande lövtäcke för att förbereda för det gnistrande vita snötäcket som komma skall, sitter jag inne i värmen och myser medans jag scrappar dessa underbara minnen från en helt magisk sommar!   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar